19 de maig 2020

EXPOSICIONS A LA BIBLIOTECA


Hola, us proposem una activitat «Exposicions Online». Com ja sabeu des de la biblioteca organitzem cada mes una exposició en el claustre del edifici de la biblioteca, degut a aquesta situació de confinament, us volem proposar fer difusió de les exposicions que tenim programades a través de les xarxes. Recordeu que un cop oberta la biblioteca podrem gaudir de les obres en directe.

Comencem aquesta proposta amb unes obres de María José De La Orden, una exposició titulada "Dones", que es va inaugurar a començament de març però no vam poder gaudir prou.




Soy María José De La Orden y me gusta reconocerme como artista plástica. De todas las artes que engloban esa definición, la pintura es la que más me llena y motiva. También dedico mi tiempo a diseñar muñecas y a decorar piezas y accesorios de ropa. Aunque pintar rostros femeninos es lo que más me apasiona.Tomó clases con asiduidad y asisto a talleres que me ayudan a desarrollar y perfeccionar mis habilidades.

Instagram: @mjdelaorden


                              

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada