17 de juny 2020

Hora del conte a la xarxa amb Sandra Rossi


Així començava l'hora del conte que vam oferir el passat 3 de juny, de la mà de Sandra Rossi: "Quan jo era petita, anava de vacances a casa dels meus avis i de l'oncle Vicendre. Era una casa enmig del bosc, molt gran, plena d'habitacions i misteris que m'encantaven. Però el misteri més gran de tots era una habitació, un lloc on els meus pares i els meus avis em deien que estava prohibit entrar."És l'estudi de l'oncle Vicente", deien, "no el podem molestar"! La curiositat em rosegava: havia d'esbrinar què s'amagava darrera d'aquella porta tancada. Un dia vaig decidir obrir-la i... us explico què hi vaig trobar?"

La Sandra Rossi explica contes d'autor, de tradició oral i altres de la seva collita. Com diu ella: "contes que m'acaronen, que em graten, que em toquen l'ànima... Explico històries perquè estic convençuda que alimenten els somnis".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada