02 de febrer 2022

Exposicions del mes de febrer a la biblioteca

 Al claustre

Tres artistes, tres estils”

Exposició col·lectiva de: Ramon Barnés Dumall, Pere Vilomara i Masip, Daniel Castro Alonso

De l’1 al 28 de febrer del 2022

Ramon Barnés Dumall

“La meva afició ja des-de petit va ser el dibuix, la pintura i la il·lustració. Al entrar en el mon laboral, ho vaig convertir en la meva professió. Tota la meva vida a girat  al voltant dels colors i les olors de les pintures, l´aigua, la trementina i el meu interès i admiració per l´art. I segueixo. ”


Pere Vilomara i Masip

“Soc en Pere Vilomara i Masip i des de sempre he volgut formar part del magnífic univers de l’art, ja sigui com a simple espectador o bé practicant algunes de les diferents expressions artístiques. Així doncs, tant el dibuix com la pintura en diverses de les seves tècniques oli, acrílic, aquarel.la, m’han acompanyat, amb mes o menys intensitat, durant tota la meva vida.”


Daniel Castro Alonso

Aquests són alguns dibuixos i pintures que faig perquè m'agrada dibuixar i pintar, i als meus seixanta anys vaig a convertir-me, com Hokusai, en un “vell boig pel dibuix”.


A les vitrines d'art

"Les mans de Lauki" costura creativa i sostenible  de Laura Casanovas    

  

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada