01 d’octubre 2020

Exposició "Racons de mons"

Aquest mes d'octubre tenim el plaer de presentar l'exposició de la sadurninenca Josefa Cid amb aquest títol tan evocador.

Permeteu-me si em presento;

Sóc la Josefa Cid i Fuentes, una de les meves grans passions és la pintura. Ja fa molts anys que vaig començar a formar-me i encara tinc per endavant molta feina a fer.

Durant tots aquests anys d'aprenentatge he treballat amb diferents tècniques, començant pel carbó i seguint per la sanguina, l'aquarel·la, el llapis, la tinta, el pastel i l'oli.

He fet retrats, bodegons i paisatges, i és aquí on deixo volar la meva imaginació entretenint-me en detalls que són secrets del meu traç.

Us convido a viatjar pels meus paisatges i espero que també feu volar la vostra imaginació.

  



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada