05 de març 2022

Exposicions del mes de març a la biblioteca

 

Josep Subirana Miquel, Sant Sadurní d’Anoia, Barcelona. Generació del 68, aficionat a la Pintura i a la Fotografia Artística. De formació autodidacta.


En els últims anys m’he centrat principalment en l'aquarel·la, mirant de dominar la llum a partir de la transparència d'aquest mitjà. Les llums, les ombres i els contrastos, són aspectes clau per un resultat lluminós, i és en aquesta idea on estic centrant el major esforç. Les meves temàtiques són senzilles. No surto mai de casa sense alguna càmera fotogràfica, i capto imatges de tot allò que veig i em resulta interessant. Després, una petita part del material recollit, aquella que em sembla que pot valer la pena, passa a formar part de les meves aquarel·les o altres obres de format artístic.

e-mail: jsubiranam@gmail.com      instagram: @jsubiranam       web: jsubiranam.wordpress.com

 


 A les Vitrines d'Art:

 20è aniversari de l'Associació de Dones de Sant Sadurní 




 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada