Al claustre:
L'exposició "La força per moure el món - 35 anys d'escoltisme" a càrrec de l'Agrupament Escolta i Guia Sant Sadurní
Aquest any celebrem amb orgull els 35 anys del nostre Cau de
Sant Sadurní, una etapa plena d´aprenentatges, amistats i projectes compartits
que han deixat empremta en moltes generacions de joves i famílies. Fundat com a
espai d'educació en el lleure i de formació en valors com la cooperació, la
responsabilitat, el respecte i l´esperit comunitari, el Cau ha estat al llarg
de més de tres dècades un lloc de trobada, creixement i vivències que ens
defineixen com a comunitat.
Per
això presentem aquesta exposició fotogràfica commemorativa, que recull imatges
representatives de la història del Cau, els seus moments més emblemàtics, les
experiències viscudes per infants, adolescents i equip de caps, així com els
valors que han estat pilars essencials del projecte al llarg dels anys:
companyonia, aventura, respecte per la natura, aprenentatge col·lectiu i
compromís social.
L'exposició
vol ser un recorregut emocional i visual des dels inicis fins a l'actualitat,
posant en relleu com el Cau ha acompanyat el creixement de moltes persones, ha
transformat experiències quotidianes en records inesborrables i ha sabut
adaptar-se als canvis de cada moment. També fem esment —amb un somriure— dels
anys en què el Cau va obrir i tancar portes, fins que l'any 1991 va reobrir
definitivament, iniciant l'etapa que avui celebrem i que dóna sentit a aquests
35 anys d´història continuada.
Volem
compartir aquesta exposició amb tothom que ha format part del Cau, amb les
famílies, amigues, veïnat i persones que estimem l'educació en el lleure,
perquè cadascuna de les imatges parli del que hem construït junts i del camí
que tenim encara per endavant.
"Puzzles" de Marcel·lí Calaf"
Els estereotips de gènere en l'art
L'alumnat de 2n del CFPS d'Educació Infantil de
l'Institut Intermunicipal del Penedès vol donar a conèixer artistes plàstiques de diferents disciplines, moltes
d'elles invisibilitzades pel fet de ser dones.
Per aquest motiu, des de l'assignatura de Projecte, han fet recerca
de dones pintores i escultores que han
intentat fer del seu art la seva professió i han fet
propostes d'activitats per a infants. En aquesta petita exposició l'alumnat
ha volgut transmetre visualment la seva tècnica pictòrica i els fets més
rellevants de totes elles.




Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada