05 de març 2024

Exposicions del mes de març a la biblioteca

 Al Claustre: exposició de pintura fins el 28 de març

"Il·lusió per pintar" de Regina Garcia Mirabent              

Hola, sóc la Regina i els que em coneixeu ja sabeu de la meva afició per la pintura. He passat per varies escoles de Barcelona i he fet exposicions. Ara us mostro uns quadres de pintura figurativa amb el tema de flors, que es el que més m'agrada, i també vinyes ja que estem a Sant Sadurní. Estan pintats amb tota la il·lusió del món. Espero que us agradin.  


A les vitrines d'art: fins el 28 de març

joieria creativa d'Elisabet Font Monserrat

LA PLATA FLUINT VERS LA LITERATURA

Després d'aprendre joieria creativa amb la Fina Sánchez, de forma autodidàctica vaig anar practicant diverses tècniques artesanes amb ceres i plata, fins i tot esmalt, joies en fusta, vidre (fussing), tèxtils, repujat de cuir, argila polimèrica, enfilat de collarets, ganxet en plata i nusos artesans.

Em va agradar tant que el 2010 vaig obrir una botiga taller a Sant Sadurní d'Anoia, JuSaBet, on a més de vendre les pròpies creacions donava classes a petits i grans que hi estiguessin interessats.

 Les mans i la vista no em van acompanyar del tot i vaig liquidar gran part del material i joies, per acabar tancant portes quatre anys després, deixant enrere l'art de la joieria.

Des de llavors em dedico a una altra mena d'art, l'art de l'escriptura. Aquest passat 2023 ha sortit a la llum la meva primera novel·la "Les 21 madones de Can Llopart de les Alzines".

les21madones@gmail.com                 https://www.facebook.com/elisabet.fontmonserrat


A l'espai jove:
fins el 21 de març

ELS ESTEREOTIPS DE GÈNERE EN L'ART
L'alumnat de 2n del CFGS d'Educació Infantil de l'Institut Intermunicipal del Penedès vol donar a conèixer artistes plàstiques de diferents disciplines, moltes d'elles invisibilitzades pel fet de ser dones. Per aquest motiu des de l'assignatura de Projecte han fet recerca de dones pintores i escultores que han intentat fer del seu art la seva professió; i ho han plasmat en una petita exposició perquè les puguem conèixer una mica més.




 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada