11 d’octubre 2016

Biblioteques amb D.O. al Cavatast: “Els poemes del vi i del cava”

"Els poemes del vi i del cava" ha estat el maridatge de poesia i cava realitzat a la sala polivalent del Centre d'Interpretació del Cava, un repàs de poesies sobre viticultura a càrrec del poeta i recitador Josep Pedrals amb el Cava Maria Rigol Ordi. 

Aquí sota podeu llegir un poema creat per a l'ocasió (i recitat) pel mateix Josep Pedrals: 

CANÇÓ SADURNINENCA


                Jo que sóc fill d'un cupatge
                cultural ben fermentat,
                pel meu licor de tiratge,
                m'incloc, irònic, un tap.

                La rima és casa i paisatge,
                l'esquelet embotellat
                on, jugant a ser criança,
                he passat a un altre estat.

                Voldria fer que el solatge
                em quedés fixat al cap
                i remoc pel vers la imatge,
                en un pupitre inclinat.

                Llavors em llevo el bagatge,
                degollo el meu jo passat,
                i em trobo que sóc un altre
                prò em sento identificat

                amb l'expedició i viatge
                que m'endolceix i em fa amarg.
                Sóc de la saba del cava
                i així elaboro el meu art.



Josep Pedrals



Josep Pedrals té una desena d'obres que podeu consultar al catàleg de la Xarxa de Biblioteques Municipals: obres de Josep Pedrals

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada